Ny start i Stavanger.

Jeg har flyttet til Stavanger, og her skal jeg være permanent en periode. Jeg har flyttet inn i et bokollektiv med 2 gutter, de er veldig hyggelige og har god humor. Jeg kom fram hit i går etter å ha kjært fra Ålesund. Fikk selvfølgelig et mellomstopp i Vik kommune, midt oppe på et fjell, her sov jeg i hengekøya mi… Det jeg ikke viste var at det var snø 100 meter lengre opp, så ble temmelig kaldt i løpet av natten. Jeg kjørte videre innom Voss, og ble kjempeskuffa over at dem ikke solgte Voss-vann. Jaja.

Vel framme i Ålesund ble jeg med på fisketur, fikk 1 liten makrell, jeg har vært på IKEA og på sykkeljakt, men venter og håper på at det blir mer salg på syklene. Det tar ca 30 minutter å sykle til jobb, så skal prøve å utnytte meg av det en stund framover.

Håper sommeren deres har vært fin.

2 thoughts on “Ny start i Stavanger.

Legg igjen en kommentar

